Seizoenkaart 2020/2021 niet ontvangen?

Ook als supportersvereniging vinden we de wekelijkse nieuwsbrief van Paul van der Kraan een ontzettend goede zaak. Op deze wijze, uiteraard waar mogelijk, communiceren naar de achterban is iets wat ook wij kunnen waarderen. In de nieuwsbrief van 12 maart viel onder andere het volgende te lezen:

Deze week zijn we begonnen met het versturen van alle seizoen- en Premium Seatskaarten en de brief met de uitleg om eventueel af te zien van de tegemoetkoming. De eerste supporters hebben deze reeds ontvangen. Uiterlijk zaterdag 19 maart dienen alle kaarten en brieven bezorgd te zijn. 

Vanuit diverse leden hebben we inmiddels vernomen dat niet iedereen zijn Seizoenkaart heeft ontvangen. Mocht je deze inderdaad nog niet ontvangen hebben dan dien je persoonlijk contact op te nemen met FC Twente via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het lijkt erop dat er wat leveringsproblemen zijn geweest voor het buitengebied van Markelo. 

Om af te sluiten met een positieve noot uit de afgelopen nieuwsbrief:

Sinds twee weken loopt de actie waar supporters gevraagd wordt af te zien van de tegemoetkoming voor de dit seizoen gemiste wedstrijden. Op dit moment hebben al 2500 supporters aangegeven dit te doen. Dat betekent dat het totaal aantal seizoenkaart- en Premium Seathouders dat volledig afziet van welke vorm van tegemoetkoming dan ook (Vestekaart of korting op seizoenkaart 21-22) op dit moment bijna 45% bedraagt. Dat zijn prachtige cijfers waarvoor we nu al veel dank verschuldigd zijn. Ik hoop dat de supporters die nog niet hebben gereageerd en het zich kunnen veroorloven ook aansluiten. De clubs hebben het moeilijk, FC Twente niet uitgezonderd.